Tjoho! Jag har fått ett vykort från min moster i Kanada. Hon är i Temagami och fiskar med sin man och några vänner. Till och med labradoren Thunder har skrivit under vykortet. *hi, hi*.
Farsan ringde från Spanien tidigare idag. Där är det +30 grader... +28 grader i vattnet. Han kommer nog frysa lite när han kommer hem nu på söndag.
2001-08-31
2001-08-30
2001-08-29
2001-08-28
Morsan ringde tidigare idag... hemifrån. Hon är jätteförkyld och kan knappt prata.
Jag har varit ute och slängt soporna. Tog en snabb promenad och postade räkningarna också. Kändes riktigt bra. *ler*.
Nu fixar jag lite mat. På menyn idag står det fiskpinnar med remouladsås och potatismos. Till efterrätt blir det Goody Goody (pinnglass från Hemglass).
Jag har varit ute och slängt soporna. Tog en snabb promenad och postade räkningarna också. Kändes riktigt bra. *ler*.
Nu fixar jag lite mat. På menyn idag står det fiskpinnar med remouladsås och potatismos. Till efterrätt blir det Goody Goody (pinnglass från Hemglass).
2001-08-27
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
