2011-04-30

Jag köpte hårfärg idag. Tänkte att jag ska överge Schwarzkopf ett tag och testa L’Oréal istället. Jag gillar ju deras balsam och hudkräm så varför inte prova på hårfärgen också. Det kostar lite mer... men om det blir bra så är det värt det.

Jag känner mig lite trött. Är det någon idé att lägga sig nu eller ska man kanske vara uppe ifall folk låter när de kommer hem? Äh, jag hoppar nog i säng. Jag säger alltid att man ska lyssna på sin kropp och om den vill sova så ska den få göra det. Det är bara... jag vet inte. Jag är fortfarande deppig men samtidigt så tror jag att det kanske lättar lite. Nej... känner mig bara lite splittrad just nu.

"Put your hands up in the air, put your hands up in the air."

Jag lyssnar på musik... tänk att man får så många emotions av olika musikstilar. Ett liv utan musik vore inte kul. Musik är som soulfood... typ. Eller så stimuleras kanske bara hjärnan och kroppen av ljudvågorna. Vad vet jag.