2012-09-27

Ett par bilder... första är vad jag har på mina hyllor i kylskåpet. Andra bilden är mitt skafferi av sockerfria prylar och svenskt knäckebröd... som man kan hitta i Mercadona. Vill man knapra på svenska skorpor så finns även Pågens att köpa. Enda anledningen att jag köper svenskt knäckebröd är för att spanskt bröd inte är någon höjdare. Inte när det gäller hårt bröd i alla fall. Askarna på andra bilden som ser ut att innehålla kackerlackor är egentligen torkade dadlar. De är jättegoda och det är sötningsmedel tillsatt istället för socker. Supergott! Hittade dem hos Consum (spanska alltså, inte som svenska). Chokladen under dadlarna är bland det godaste som finns. Från början hade jag 7 stycken förpackningar men nu är det bara 3 kvar. *ha, ha*. Det är synd att den bara finns runt jul... jag lyckades bara få tag i just 7 st i en av Carrefours butiker.