1999-05-25

*atjoo*. Hoppsan. Jag är inte förkyld. Det är nog bara lite damm som irriterar näsan. Vi hade lite av en vårstädning på föreningen idag. Jag hjälpte till med att gå igenom gamla tidningar, plocka undan olika saker och så dammsög jag i hela lokalen. Jag kommer nog sova gott i natt.

Idag när jag kom hem och tänkte titta på TV... så fanns det ingen bild på någon av kanalerna. Skitkul... Jag spelade Rage Racer på Playstation i en halvtimme sedan kollade jag TV-n igen. Bilden var tillbaka. Men just då fanns det inget intressant att se så jag hoppade i badet istället.

När jag kom upp ur badet... testade jag TV-n igen. Inga kanaler. Vad sjutton?! Hm. Spelade Rage Racer igen. Kom upp till klass 3... vann en del pengar.

Nu ska jag... ringa Roger och se om han är hemma. Han har tydligen jobbat två pass idag, d.v.s. från 07:45-21:30.