1999-05-17

Igår var Roger, jag och mina föräldrar i Waxholm. Vi gick omkring lite, åt glass, kollade på båtarna osv. Det var riktigt trevligt. Och för en gångs skull så blåste det inte.

Idag har vi varit på årsmöte på föreningen. Det gick ganska bra. Fast jag var en aning trött... jag fick kämpa för att hålla mig vaken. Det var en hel del medlemmar som kom... så det var kul. Enda nackdelen var att det var så jävla varmt inne. *phu*. En aning svettigt.

En glad förbättring: vädret. Kan det möjligen vara så att värmen är på gång?

Innan mötet idag så gick Roger och jag till centrum och kollade runt i en massa affärer. Jag hittade en brödrost som jag har varit på jakt efter i ett antal veckor nu. Så nu kan jag rosta bröd. *hi, hi*. Jag måste bara köpa bröd...

Imorgon ska jag vara hemma. Jag har tid i tvättstugan. Och så hyrde vi några filmer igår som vi ska titta på någon gång imorgon också.