2024-04-10

Ibland undrar man... kan saker och ting bli pinsammare? Svar: ja. Jag har inte använt Instagram särskilt mycket de senaste fyra åren men det finns något som heter Broadcast channel. Folk kan skapa typ som en liten (eller stor) grupp för sina följare. I gruppen kan den som har kontot lägga in exklusiva bilder, ljud, skriva text osv. Jag har blivit inbjuden till flera grupper men jag vet inte om inbjudningarna går ut automatiskt eller om den som har kontot (eller någon som jobbar åt dem) verkligen manuellt bjuder in. I och för sig står det alltid att jag har blivit inbjuden. Den asiatiska sångaren jag skrev om senast bjöd in mig till sin grupp. Jag gick med... och upptäckte sen att han har 118.000 följare... men i gruppen är vi bara 37. Va? Coolt... men samtidigt pinsamt. Är vi som familj nu eller? *ha, ha*

Måste kolla hur det är med andra på Instagram. Få se... jag följer Steve Aoki. Han har just nu 11,6 miljoner följare. Jag blev inbjuden till hans grupp... där vi är... 56,600 medlemmar. Inte fler? Jag följer även två musiker som heter Dimitri Vegas & Like Mike. Perfekt musik att träna till... tycker jag i alla fall. De har 4,9 miljoner följare och jag är med i båda deras grupper... 13,100 i ena gruppen, 25,700 i andra. Hm...

Orkar inte tänka mer nu, jag har ont i huvudet. Ska lägga mig.