2000-05-18

Det här gick ju riktigt bra... att föra över filen till min dator. Inget krångel här inte.

Jag är hemskt trött idag. Jag har bara suttit framför TV-n ikväll och tagit det lugnt. Har inte ens kopplat upp mig på nätet idag. Får väl göra det snart och se om det kommit någon rolig mail eller så. Imorgon ska jag vara hemma, gå min lilla promenad och fixa med olika saker i hemmet.

Jag får en tidning gratis just nu (Voice). Nåväl, i horoskopet som gäller till den 15:e juni så står det bland annat:

"Det motsatta könet dras till dig som flugor till socker. Det är bara upp till dig att ta för dig av det som bjuds."

*skratt*. Ja, det vore väl något... Men hur kommer det sig att horoskop oftast stämmer på mig? (Nåväl, inte nödvändigtvis det som står ovan...) Jag läste just mitt kinesiska horoskop för den här veckan. Där står det bl.a:

"Nervousness and anxiety will invade you; to fight them, take some vitamin B, eat meats like lamb and beef kidneys, dried vegetables, and whole-wheat bread; brewers' yeast is recommended."