2000-05-12

Fortfarande kvar. Var det fem, tio... nej, 30 personer på ICQ. Jag pratade inte med alla samtidigt förstås... men nästan. *puh*. Men det är bara kul. Då slipper man tänka på andra jobbiga saker.

Jag läste ut min bok tidigare idag. Den var bra, men jag var lite missnöjd med slutet. Vad jag läste för bok? Robin Cook - Experimentet. En massa termer som man inte alltid förstod... men det gick att hänga med i boken ändå. Eller vad sägs om följande utdrag i början av boken:

"Förgreningen av nervcellernas dendriter och de assisterande mikrogliacellerna hade ökat i svindlande takt, och hundratusentals nya synapser, förbindelser mellan neuronerna, hade uppstått varje timme."

Nästa bok blir en av Stephen King. "Varsel" tror jag den heter. Eller som filmen: "The shining". Ja, just det... jag måste köpa några vykort imorgon eller så. Jag har lovat en kille i Italien att skicka ett vykort av Stockholm. *hi, hi*.