2000-05-07

F#ck this shit!!!

Oh, sorry... *ler*. Jag lyssnar på en av mina gabber-skivor. Varför? Det är flera (från olika länder till och med) som har skrivit till mig och sagt att de ser fram emot att få höra något av mina verk när jag får tid att knåpa ihop några låtar. Så nu försöker jag komma i rätt stämning genom att lyssna på liknande låtar. Men vi får se om jag kan och orkar åstadkomma någonting bra.

Jag färgade håret tidigare ikväll. Det blev väl hyfsat bra. Ungefär som det brukar bli. *skratt*. Jag är hemskt trött och borde väl gå och lägga mig snart. Jag har inte sovit speciellt bra de senaste två-tre dagarna. Har ingen aning om varför.

Power Dominion...

Åh, den här låten är så grymt bra. Jag riktigt känner hur energin flödar i min kropp... och... ja, det är precis som förr i tiden. Kan man verkligen få sådana här känslor av musik? Ja, tydligen. Jag får det i alla fall.