2000-05-06

Så, nu har jag diskat färdigt. Jag kom hem för en stund sedan. Jag och mina föräldrar har varit inne i city och promenerat lite. Vädret var fint, men inte speciellt varmt. Vi parkerade bilen vid stadshuset och sedan gick vi i ca två timmar nere vid vattnet. Det var en hel del folk ute och jag tyckte att några nog hade lite för lite på sig. Jag frös bara jag såg någon i t-shirt. Nåväl, måste skaffa mera hull på mig. Jag tog en Xanor innan vi åkte så jag känner mig lite seg. Reaktionsförmågan är inte lika bra som vanligt. Men, så blir det tyvärr när man tagit tabletten.

Nu ska jag ut på nätet en stund, sedan ska jag göra middag och se om det finns något på TV. Imorgon vet jag inte vad mina föräldrar har planerat. Kanske vi åker in till stan igen om det blir bra väder. Kanske... vi provar att åka buss några hållplatser. Jag vill gärna träna nu när det är sommar och ljust, för jag har en känsla av att allt kommer bli jobbigare när det blir höst och mörkare ute.