2000-05-13

Vi har just varit i B&W. Jag passade på att titta på skor... men jag hittade inga som jag gillar. Alla har såna fula klackar. Får väl titta i affärerna i centrum.

Igår gjorde jag en liten budget för mig själv. Va? Jag som älskar att planera... hrm. *skratt*. Om jag följer den så kan jag nog köpa en liten handdator. Det innebär bl.a. att jag får gräva långt inne i skåpen och i frysen... alltså äta upp det jag redan har hemma. Ska nog inte bli några problem. Om jag minns rätt så har jag 2 kg oxpytt i frysen som jag köpte förut när det var extrapris. Sedan har jag några konserver ravioli. Tidigare idag var jag med farsan och handlade i centrum. Jag köpte bara 1 kg potatissallad för 25 kr. Lagom pris tycker jag.

Nu verkar det vara lite färre moln ute. Jag ska ut en stund. Ja, jag är alltså hemma hos mina föräldrar, och jag ska sova över. Vi ska se på Eurovision Song Contest... förstås. Jag har inte hört alla bidrag, men jag tycker Danmark har en bra låt.