2000-05-17

Hemma igen. Jag och morsan var på föreningen eftersom det var medlemsmöte. Det diskuterades en hel del om olika saker. Det mesta lät vettigt. Sedan är bara frågan om folk tar tag i sakerna och får de gjorda. Jag har inte varit på föreningen på ett bra tag, så jag sa inte så mycket och lyssnade mest på vad de andra hade att säga. Men jag ska försöka kolla runt lite på nätet och se om det finns något som jag kan bidra med. Can't help it. Sådan är jag... jag vill hjälpa folk.

Jag börjar bli verkligt sugen på att köpa den där handdatorn. Jag har hittat ett ställe där jag kan spara ca 123 kr jämfört med om jag köper där jag brukar köpa på nätet. *ler*. Fast då måste jag be farsan att köra mig dit... Och så måste jag först och främst räkna ut om jag har råd med handdatorn nu eller kanske bara nästa månad.