2010-06-16

Kan en skitdag sluta på något annat sätt än med mer skit? Jag har suttit... jag vet inte hur länge... på toa och haft världens jävla magkramper. Har inte haft sådana här sedan jag var pytteliten. Fick de oftast när jag hade ätit något av följande: banan, choklad, lök, mjölk och säkert fler saker jag inte kommer på. Nu har jag uppenbarligen hittat en till: vattenmelon. När jag tänker efter så har jag inte mått så bra de gånger jag ätit vattenmelon tidigare... i Spanien t.ex. Andra meloner verkar funka... förstår inte varför.

Jag mår i alla fall riktigt dåligt nu. Hela jag skakar och i ena stunden svettas jag, i andra fryser jag... nej, det är mest svettningar. Jag känner mig halvt borta... ska nog försöka sova... om inte någon granne får för sig att låta. Kanske lika bra att jag sover med öronproppar. Nej, det är inte skönt. Borde kanske ringa Mårten... men jag vill inte störa om han tittar på fotboll. Jag är ensam hemma nu som du kanske förstått. Jag ska borsta tänderna och om magkramperna inte kommer tillbaka så går jag och lägger mig.

Jag hatar att må dåligt... hatar att den jävla ångesten ska dyka upp precis när man redan mår skit.