2010-06-22

Tanken var att jag skulle lägga mig tidigt. Det gick ju bra... Jag har krånglat med datorer hela kvällen/natten. Jag försökte ladda upp en grej på Youtube men mina föräldrars internet är skit så det bröts hela tiden. Med min dator och mobila bredband skulle det ta mer än två timmar att ladda upp en film på ett par minuter. *suck*. Dessutom såg det konstigt ut på min dator när jag spelade upp filen i mediaplayer... ljudet och bilden var inte synkade. Men på mina föräldrars dator fungerade det hur bra som helst. Skumt.

Jag ska väl lägga mig nu. Fan, jag som hade planerat att stiga upp tidigt och träna. Det ska tydligen bli hyfsat väder också så jag hade tänkte sola lite... men nu kommer det säkert bli så att jag sover halva dagen. Skit... klockan är snart fyra. Det går ju inte att bara sova 4 timmar... Jo, jag tänker fan ställa alarmet på åtta.

Jag blir så sur på mig själv som inte bara struntade i datorerna. Men det är väl ett problem till som jag har... att inte kunna släppa saker och ting. Har jag väl satt igång med något så vill jag göra det färdigt. Jag är sån tyvärr... antingen gör jag något ordentligt eller så gör jag det inte alls.

Hm, istället för att sitta här och skriva så borde jag kanske sova. Fan! Allt känns botten...