2010-06-19

Så fort jag har gjort mig i ordning så ska vi iväg in till stan. Jag vet att alla avråder en från att åka bil... men vi tänkte försöka parkera lite i utkanten av city och gå in mot centrum. Jag har ingen aning om vi ens kommer att se något av kortegen eller något annat kul. Men vi ger det en chans. Jag tar på mig mina platåskor så att jag blir över 180 cm lång (jättebra när man ska trängas bland tusentals människor). Jag har tagit Xanor och det enda jag kommer ha med mig idag är Lypsyl och kameran som jag kommer ha fast åtspänd runt handleden. Jag tar alltså ingen plånbok, mobil eller annat värdefullt.

Eftersom jag inte har mobilen med mig kan jag inte skriva här i dagboken. Men jag skriver om dagens händelser antingen senare idag när jag kommit hem eller imorgon. Jag är egentligen inte särskilt intresserad av kungligheter och liknande, jag tycker bara det är kul att det händer något i stan överhuvudtaget. Stockholm är en så jävla död stad i vanliga fall.