1995-04-26

Vilken jäkla dag. Steg upp 06:30 i morse. Var urtrött. Kände mig på ganska gott humör när jag gick till bussen 08:10. Sedan, plötsligt, fick jag ett slag av illamående. Som inte gick över. Mötte "A2" vid SparIn, vi åkte tillsammans till praktikplatsen. Sedan stack hon bara. Jag hade väntat mig att hon skulle stanna en stund, men icke. Till råga på allt så mådde jag skit-illa. Kändes som om havregrynsgröten skulle komma upp. Men efter ca en halvtimme gick det över. Puh! Det var hemskt. 10:10 var jag tvungen att gå eftersom "L3" skulle träna med mitt hår.

Kom hem för en stund sedan. Vad hittade jag i brevlådan om inte ett brev från "A". Jag orkar inte förklara allt. Men jag har nyss ringt honom, men han var inte hemma. Hans morsa sa att han skulle komma hem och äta runt fem och att han skulle ringa då.