2008-05-29

Igår blev jag äntligen klar med tandläkaren. Jag fick prova ut bettskenan och sedan tog hon även bort lite tandsten. Det var första gången jag någonsin gjort det så det kändes nervöst innan för man har ju hört folks skräckhistorier om tandhygienister, obehag och blödande tandkött. Men min tandläkare använde borr och det gick hur bra som helst.

Senare på kvällen igår så var Mårten och jag på en förlagsafton. Innan var det dryck och mingel. Vitt vin, rött vin, flädersaft och lite snacks fanns det att välja mellan. En tant åt upp nästan hälften av chipsen helt själv... verkligen schysst att tänka på oss andra. Hrm! Det var i alla fall intressant att lyssna på författarna även om jag bara kände till en av dem: Jan Guillou.

Nu ska jag sätta mig och se på sådant jag spelat in. Adjöss!