2009-11-29

I år blir det en ganska billig jul. Jag vann en Guitar Hero som det står Coca-Cola på, så julklappen till Mårten är redan fixad. Till mina föräldrar har jag köpt en praktisk sak som de kan ha mycket nytta av... hoppas jag.

Ja, just det... julen är räddad! Jag vann ett sångspel till Wii. Jag håller tummarna för att de hinner skicka ut spelet innan jul för det vore jättekul att sjunga karaoke med hela familjen. Det brukar ju ändå inte finnas särskilt mycket att se på TV.

Inatt ska Mårten och jag gå och se en läskig film på bio. Av någon konstig anledning så känns det som att mystiken redan börjat. Ute är det nämligen en tjock dimma som lindar in allt i ett vitt täcke... och det ser... dött ut, precis som i vissa skräckfilmer. Ha, ha! Perfekt, då kommer man i rätt stämning. Jag tänker ta två Xanor någon timme innan filmen. Förhoppningsvis så räcker det, annars får jag ta en till.