2011-09-05

Idag är det måndag... men det känns inte så. Jo, alla affärer har ju öppet igen förstås. Det är väl en negativ sak med Spanien... att nästan allt är stängt på söndagar.

Idag ska vi åka till Murcia och handla något hos IKEA. De "firar" eftersom en ny katalog kommit ut. Om man handlar och drar sitt familykort (jag har skaffat ett här nere också) och sedan visar upp kvittot så får man snurra på ett hjul. Man kan vinna olika saker, t.ex. korv, glass, dricka men även pengar att handla för på IKEA. Det högsta priset jag såg var 500 Euro. Förra gången vi snurrade så vann vi en korv. *ha, ha*. Jag får väl ta på mig en röd topp för det är ett av villkoren också... att man ska komma dit i något rött. Det behöver i och för sig inte vara kläder men jag har inget annat som är rött.

Jag tog ingen Xanor innan vi kom hit till biblioteket men jag måste nog ta en eller två när vi kommer hem för jag mår inte så bra och det är ganska fullt i den här salen. Typiskt nog är det fullt av killar just nu. Inte för att det är bättre med kvinnor, de brukar glo lika mycket. Nej, nu ska jag kolla min mail.