2012-09-11

Vi var inte på någon konsert igår. Jag hade ont i mitt bråck och dessutom har jag de senaste dagarna haft abstinens för att jag inte tagit Xanor på flera dagar. De första två dagarna var sjukt jobbiga. Nästa gång jag mår så dåligt ska jag försöka förklara hur det känns (av någon anledning hittar jag inga ord just nu, det är som att kroppen förtränger hur jag mår för att det är för jobbigt). Det var så äckligt också för andra natten minns jag inte om jag drömde en sak eller att det faktiskt hände. Jag minns bara att jag mådde skitdåligt och försökte ropa på Mårten men jag kunde inte. Det lät bara som ett väsande när jag öppnade munnen. Skit samma, nu är det lite bättre. Nej, jag börjar bli hungrig. Jag ska fråga Mårten om han är färdig snart för jag vill inte sitta här i biblioteket mer.