2013-07-02

Mobil i bil med ny mobil

Jag har vunnit en mobiltelefon. Tjooohooooo! Det blir min första Android... coolt! Jag är jätteglad.

Mina päron har landat och borde vara hemma när som helst. Har inte sett dem på massor av veckor, kommer kännas konstigt... men bara ett tag... för imorgon åker jag förhoppningsvis mot varmare länder. Jag har packat det mesta och just nu springer jag på toa hela tiden för jag har ätit sockerfritt för att tömma mig ordentligt.

Vad äter man på en roadtrip? I min kylväska hittar man två rör Pringles (äter inte chips annars), ett par Wasa Sandwich (cream cheese tomato & basil) och... nej, det var nog allt. Jag hade köpt finska pinnar också men de var så torra att jag skippade dem. Jag ska även ha med mig några äpplen (Jazz, saftiga och goda) och pannkakor (nej, det är inte jag som steker dem).

Oj, nu bubblar det i magen. Måste rusa. Hej så länge!

Åh, vad har Blogger hittat på nu? Man måste skriva en rubrik till varje inlägg. Töntigt. Jag får väl göra som de vill, har inget val.