2013-11-15

Ladies night

Jag har vunnit biljetter till Ladies night! Det ska bli kul att gå även om det samtidigt blir en enorm prövning med tanke på hur min ångestnivå varit den senaste tiden.

Jag vet inte varför men eftersom jag har så mycket ångest så följer illamåendet med på köpet. Konstigt nog så finns det bara en sak jag kan äta; ICAs torkade tranbär (de som är med ananasjuicekoncentrat eller liknande istället för socker). Findus djupfrysta Pasta fyra ostar går också ner... om jag äter det långsamt. Självklart äter jag annat också när mina föräldrar eller Mårten bjuder... men jag mår inte bra efteråt.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och sova om jag kan. Imorgon ska jag till mina päron och ge guldfiskarna medicin eftersom en av dem är sjuk. Sen vet jag inte om det är de eller zebradaniorna som är skyldiga till mängder av rom i akvariet. Jag hoppas att det blir små... yngel? Efter att jag agerat djurdoktor så följer jag med Mårten till Enköping och stannar där till söndag då jag får skjuts hem igen.

Brr... man skulle kunna tro att hyresvärden inte är snål med värmen eftersom det drivs av bergvärme. Nix, det är knappt 20 grader inne och på golvet är det säkert 10. Jag har tjocka yllestrumpor på mig och jag känner kylan krypa igenom ändå.