2015-09-28

Ja, jag är usel på att skriva dagbok just nu. Jag mår inte bra på något sätt. Det är ångest, utslag av murgröna, konstiga bett på vaden o.s.v. Jag har varit hos läkare och fått ett starkare antihistamin än mina Lergigan. De verkar fungera ganska bra ändå. Igår och idag har jag varit jättekonstig i magen. Jag tror det beror på dåliga torkade plommon. Inte kul alls. Jag får sådan kramp i magen precis som när jag var yngre. Jag får ta det lugnt med ätandet och bara käka snäll mat.

Jag har social fobi men jag tänkte försöka mig på att filma lite och lägga upp på Youtube... men inte med mig i bild såklart. Tänkte att jag kunde dela med mig av vad jag ser. Jag pratar på engelska (inte så bra men jag försöker) för att fler tittare ska förstå. Om jag låter seg eller trött så är det nog på grund av att jag är trött... eller för att jag tagit Xanor. Jag babblar på om allt möjligt utan att tänka för mycket för det blir mer naturligt så.

Här är mitt första klipp där jag knappt hörde mig själv när jag pratade för det var tusentals fåglar i träden som lät: