2017-01-27

Idag var det en jobbig dag. Först kunde jag inte åka till morsan för jag mådde illa och hade jätteångest. Jag tog Xanor och tänkte att det var lika bra att åka dit ändå. Mårten och jag köpte varsin pizza och åt hos morsan santidigt som vi pratade. Jag vet inte om hon förstår hur jag mår... men jag försökte förklara. Det var skitjobbigt att vara där och jag fick ta fler piller. Trots fler Xanor kände jag ändå att jag inte stod ut mer.

Vad gör jag fortfarande uppe? Jag mår ju inte bra. Pizzan jag åt är inte kvar i magen längre... den kom ut fel väg för jag är så extremt spänd i kroppen och mår dåligt... blä. Jag får skippa mat och bara dricka vätska... eller kanske soppa. Fast jag har ingen soppa.

Imorgon... öh, eller idag måste jag ta mängder av Xanor och gå till närmaste mataffären och köpa dricka. Jag är testpilot och har fått en kupong som jag kan byta mot drickan. Problemet är bara att jag inte har någon skrivare. Mårten skulle skriva ut kupongen men både han och jag glömde bort det. Så jag måste ta Xanor... eller kanske Flunitrazepam och gå till affären och hoppas på att de har just den drickan.

Nu ska jag borsta tänderna. Förhoppningsvis vaknar jag innan mataffären stänger.