2021-09-30

Jag mår sådär... sover dåligt på grund av grannar och det blir nog ingen rolig helg eftersom alla corona-restriktioner ska dumpas... om jag fattat det rätt. Jag läser inte nyheter längre. Ingenting spelar någon roll. Tror inte att jag har så mycket kvar här på jorden ändå. Jag tappar mer och mer känsel överallt. För många veckor sedan hittade jag en punkt på ryggen där jag inte kände om jag kliade. Sen dess har jag inte tänkt på det... men det blir fler och fler ställen som tappar känseln. Känseln kommer alltså inte tillbaka. Det sticker inte alls som när någon del domnar bort. En dag vaknar jag bara och upptäcker att... fan, jag känner inte ens att jag petar där. Har inte testat överallt men de jag hittat är: ryggen, magen, huvudet, benen, fingrarna. Det senaste stället är inte alls kul: insidan av läpparna... börjar försvinna på hakan och halsen också. Där jag inte har känsel känner jag inte heller om något är kallt eller varmt...