2021-10-25

Glömde nämna två grejer... och nu kom jag bara på den ena. Äh, för några dagar sedan när jag skulle bada så upptäckte jag att mina tår och fingrar var ganska blå. Det är inget konstigt med det, jag har alltid iskalla fötter. Efter ca 2 och en halv timme skulle jag tvätta av mig och upptäckte då att mina tår och fingrar fortfarande var blå. Inte lika blå som innan badet men ändå blå. Jag testade att massera men det hjälpte inte. Det gick över sen... men det är ändå skumt.

Min känsel... eller icke-känsel blir inte bättre. Jag kan känna om saker är varma eller kalla... men inte HUR varma eller kalla. Jag är försiktig men jag tror jag brände mig en gång för jag fick en slags blåsa i munnen. Jag känner smak på maten... men inte lika bra som vanligt. Vet inte om det beror på vad det nu är för fel på mig eller för att jag är förkyld. Mårten var förbi idag med mat. Jag fick torkade tranbär. Jag vet inte varför men det känns som att det hjälper mot förkylningen. Det är rätt mycket socker så jag är lite speedad just nu. C-vitamin... det måste vara det som finns i bären... eller annat nyttigt kanske... äh, orkar inte skriva mer nu. Jag är helt slut...