2024-08-28

Sitter på toa på ett hotell i Spanien. "Semestern" hittills har varit skit. Hann knappt på toa i norra Tyskland vilket ökade på ångesten mer. Vi bodde på fler hotell och fler nätter per hotell på grund av det och min mage. När vi kom fram var trädgården övervuxen så jag klippte buskar och Mårten drog iväg allt till sopstället. Vi hade inget internet och sen pajade luftkonditioneringen. Jag gjorde allt jag kunde för att fixa den. Jag lyckades… i typ 3 timmar. Sen la den av igen. Värmen ökade hela tiden och när fåglarna hade näbbarna öppna för att de var varma och mådde dåligt så sa jag till Mårten att jag var tvungen att ta in på hotell. Jag betalade själv men sen sa min mamma att hon kunde göra det. Jättesnällt. Stackars Mårten sover i lägenheten/huset i 30 graders värme. Vet inte vad man ska kalla stället, det är en lägenhet men med en liten trädgård. Nåväl. Internet är fixat tack vare Mårten. En ny AC är beställd men kan bara installeras tidigast om 8 dagar. Jag ska vara här på hotellet tills allt är fixat. Jag ska ner till receptionen imorgon och betala för de kommande nätterna. Jag förstår inte alltid vad min mamma menar när hon skickar meddelanden, men om jag fattat det rätt så ska jag stå för kostnaden för resterande tid här på hotellet.

Äh, jag vet inte. Allt är bara så jobbigt. Jag har ångest, mens och är deppig. Tycker synd om fåglarna också som måste sitta i lilla reseburen. I och för sig så är det bättre än att vara överhettad i en stor bur.

Mina tumörer är skit också. Jag såg och kände det idag när jag badade. Bröstet blir mer och mer deformerat. Nya tumörer poppar upp. Kände en idag på själva bröstvårtan. Fan, orkar inte mer av all skit. Jag dör kanske snart ändå. I Sverige satt jag bara hemma och gjorde ingenting. Det jag märker nu när jag har varit mer aktiv är att jag har ingen ork alls. Jag klarar av att göra det jag vill men det är bara på grund av att jag är så envis. Efteråt är jag helt slut. Usch, nu har jag mer ångest igen. Jag har tagit Xanor varje dag sedan vi lämnade Sverige på grund av allt som hänt. Jag önskar verkligen att jag vore död för allt är skit. Till och med skiten är skit. Jag kunde inte göra nummer två på 5 dagar. Sen lyckades jag få ut det… ja, men imorgon blir det dag tre utan poop för jag var inte igår och inte idag.

Äh, ska fixa en fågelvideo, sen försöka sova.