1992-12-29

God morgon. Jag ska snart sova igen. Jag tänkte bara skriva ner en dröm som jag kommer ihåg från inatt:

Jag kommer ut från ett duschrum. Några av mina kompisar är där. De blir färdiga före mig och går utan att vänta på mig. Jag blir sur. När jag kommer ut ser jag en kille stå och prata med föreståndaren. Han har mörkt, kortklippt hår, är ganska muskulös och bär "hiphop-kläder" (breda brallor, stor t-shirt osv). Jag går mot busshållplatsen. Han hinner ikapp mig och vi börjar prata. När vi kommer fram till busshållplatsen ser jag mina kompisar. Jag lägger armen om killen bara för att visa vad jag har hittat. Det regnar nu och bänken är blöt. Han sätter sig ändå och säger att jag ska sätta mig i hans knä. Så jag gör det. Han håller om mig. Det regnar inte längre. De andras buss kommer och jag hör någon säga "hej då", men jag tittar inte efter vem. Efter ett tag kommer våran buss och vi stiger på. Vi åker ett tag och sen ska han av. Jag åker vidare...