1994-05-28

Hej. Förlåt att jag inte har skrivit, men det har inte hänt så mycket. Jag ska åka till Spanien imorgon med farsan i två veckor! Tjo! Jag ska packa idag. Just det. Imorgon är det mors dag. Jag hade tänkt åka in till centrum och köpa 2 paket rosor på Vivo. De säljer för 29 kr/pkt. Urbilligt! Hoppas bara att rosorna är fina. Jag ska åka in idag också för att köpa en badbikini. Och en t-shirt på JC om pengarna räcker.

Nehej. Tydligen så ska jag inte dit idag. Jag ska till B&W med mina parents.

Tillbaka från B&W. Hittade inga kläder i min smak. Vi köpte en massa skit. Ska åka till centrum.

Tjenare. Köpte bad-bikini för 129 kr, t-shirt på JC för 59 kr och ett CD-album (Culture Beat) på CD-kompaniet. Gjorde av med 347 kr. Tjenamors din slitna jävla galosch. Imorgon bär det iväg. Men innan dess ska jag sticka iväg och köpa 2 pkt rosor till morsan. Vilket påminde mig om en sak. Jag kan göra något fint på datorn. Great idea. Jag hörde lite av Prodigys nya låt idag. Superb!

Jag köpte inte rosor. Det blev en ros på datorn.