1995-02-07

Jag gick inte. Åkte med morsan. Var där till 14:30. Jag vet fan inte hur det blir imorgon. Farsan kommer säkert att vara asförbannad när han kommer hem och får höra att jag inte tänker gå imorgon. Jag fick inga brev idag. Vad gör egentligen mina brevvänner? Skriver jag så tråkiga brev?

Nu kommer farsan. Redan? Klockan är ju bara 17:50. Fan, jag har ingen lust att gräla idag, för alltid när det gäller sådana här samtal så får jag så jävla ont i huvudet. Fan vad jag hatar folk med rutiner. Jag skulle aldrig klara av att leva med någon som gör samma saker dag ut och dag in, år ut och år in. Fan!

Jaha, dunder upp för trappan. Jaha, nu blev han tydligen sur för att man har dragit ner persiennen. Och inte sa han vare sig hej eller något annat knyst. Det fullkomligt skiter jag i. Så, nu har jag stängt min dörr.