1995-08-24

De ringde från folkhögskolan idag. Jag har kommit in. Tack. Skolan börjar på måndag. Det är verkligen kul att man kan förbereda sig. Kan någon tala om hur fan jag ska klara av skolan när jag inte ens klarar av att åka in till stan. Eller ens att gå och handla i ICA. Om jag hade fått mer tid på mig så kanske det skulle ha gått. FAN!

Vad ska jag göra? Jag har redan sagt ja till platsen. Klart, jag kan ju ångra mig. Lösa mina problem och sedan söka igen nästa år. Men kommer de att ta in en då? Det är det som är den stora frågan. Jag vet inte. Jag vet ingenting längre förutom att jag mår illa. Hemma också. Nåväl, vi får se vad ödet bestämmer.

They say: "Life is a bitch and then you die". Yeah, well I'd like to die now, because my life hasn't been anything but a bitch. I mean, I haven't got a future. Cause when I go to a job interview they will ask: "And what did you do during the period of 9402-9508?" What can I answer to that? I was depressed? I was crazy? I wasn't myself?

I'd really like to go to this school. I'm sure it's a good one. But I just haven't got the strength to make it.