1995-09-30

Jag är uttråkad. Pajen var inte alls särskilt god. Varför är morsan borta så länge? Annars skulle hon och jag ha kunnat sitta och prata eller något sånt. Fast på sista tiden har vi inte kunnat prata. Det börjar nästan bli som när jag pratar med farsan: det slutar med att man skriker åt varandra.

Jag sitter just nu och väntar på att klockan ska slå fem. Då börjar Swedish dance chart på NRJ. En rolig nyhet: det verkar som att jag har vuxit 1,5 cm. Jag är nämligen 171,5 cm nu. Och päronen (föräldrarna) har krympt!!! Ha, ha!

Åh, det är lördag. Partytime. För andra. *snyft*. Det har förresten öppnat ett nytt ställe. De håller till i en gigantisk lagerlokal. Bussar går från Slussen. Olika DJ's (även från utlandet) gästspelar. Det här har de alltså varje lördag mellan 22-12. Coolt va? "Docklands" heter stället. När jag blir bättre så måste jag dit. Jag SKA dit. Förr eller senare. Antagligen senare.