1996-10-30

Hoppsan. Tiden går fort. Har gått en vecka sedan jag skrev sist. Jag är fortfarande fast i allt chattande på nätet. Jag ska försöka övertala mina föräldrar att köpa en dator åt mig. Fast det måste vara en bra dator. Minst 160 MHz, 2 GB hårddisk, 8X CD-ROM, 16 MB RAM och så ett modem. Helst snabbare än 14400 bps. Om några år kommer jag säkert att skratta åt dessa siffror, men det är det här som gäller just nu. Jaha, idag kommer Roger. *ler*.

Klockan är 08:43. Jag tänker inte gå upp till 9. De har morgonsamling då. Vi får se om de kommer ihåg mig. Säkert. Det regnar ute. *suck*. Upp med humöret. Det är onsdag. Möten hela eftermiddagen. Ja, vi gör så här: Jag frågar om jag får två-medicinen. Jag "ska" nämligen åkträna och sedan kanske ta en hamburgare i centrum eller så. Hm... ja, och så kommer jag tillbaka till middagen. Yes, vi säger så. Då går vi upp till morgonsamlingen i alla fall (för att visa att vi är skötsamma). Japp, vi ses!