2001-09-26

Det gick bra att prata med terapeuten idag (ja, det gör det förstås annars också). Morsan kom dit efteråt och vi gick till centrum för att kolla efter en speciell sorts fågelmat. Tyvärr hade de inte det så vi får nog åka till Bromma Zoo i helgen. Nåväl, medan vi var i centrum så fick jag bara för mig att köpa en trådlös telefon åt en vän som har en riktigt kass sådan för tillfället. Han är jämt så himla snäll mot mig, ger mig små gulliga presenter, hjälper mig att komma ut från lägenheten och hitta på saker. Därför ville jag ge något till honom. Okej, det blev väl ingen billig sak precis... men så länge han är glad åt telefonen så är jag också glad. Fast till jul får han nöja sig med en billig present. *ler*. Just nu hade jag lite pengar över, men jag antar att det kommer vara ganska tomt i plånboken innan jul.