2001-09-07

Det var kul på Bavaria igår. Det kom lite fler människor än förra gången. Alla jag träffade var jättetrevliga. Senare på kvällen gick en del av dem och jag la märke till att jag satt ensam med 6 stycken killar. *fniss*.

Jag försökte vara lite mera "social"... och jag tror nog att jag fick fram fler ord än tidigare. Övning ger färdighet, eller hur?

På hemvägen stannade jag och min kompis till vid McDonald's här i närheten som har öppet till ett på natten. Där satt vi och åt varsin McFish. Sen åkte vi hem till mig, satt och pratade en stund... och jag råkade tydligen somna. Jag kommer knappt ihåg det, men min kompis berättade idag att han inte ville väcka mig. Så han bäddade ner mig under filten i soffan och åkte sedan hem.

Större delen av den här dagen har jag sovit... ändå är jag fortfarande trött. Imorgon ska jag till mina föräldrar på lunch. Senare blir det kräftskiva på SPS.