2001-12-22

Fy fan säger jag bara. Jag åkte själv till mina föräldrar i förmiddags. Det gick rätt smidigt med tanke på snön och allt. Hemvägen var desto värre. Vanligtvis brukar det ta 30 minuter... nu tog det nästan två timmar. Det är förseningar överallt. Jag pratade med en tant och en tjej på bussen hem. Tjejen sa att ibland så kör inte bussen ens in på den sträckan där jag bor (antagligen för att den fastnar lätt), utan folk får gå flera kilometer i kylan. Kul. Så vi får se om jag åker till mina föräldrar på julafton eller om de kommer hit.

Igår var Mårten här. Vi satt mest och kollade på TV. Var bara ute en gång för att handla lite mat och posta ett julkort. Hans föräldrar var här imorse och hämtade upp honom (han ska fira julen med dem). Just det, exet Roger ringde också igår och önskade God Jul...

Nej, nu ska jag hoppa i badet och ligga där i några timmar tills jag tinar upp.