2002-04-27

Nu är jag hemma igen. Jag mår inte särskilt bra... känner mig illamående. Kanske det bara beror på att jag är trött.

Bilresan till Linköping gick bra. Men när vi träffade Mårten och han visade var han bodde så mådde jag skitdåligt ett tag. När de andra sedan började prata om var vi skulle äta så blev det ännu värre. Fast... väl inne i Linköping så blev det bättre. Morsan och farsan bjöd oss på kinarestaurang. På servetterna fanns instruktioner för hur man skulle äta med pinnar, så självklart provade vi på det. Jag har aldrig testat det förut... men det var kul och jag lärde mig ganska fort så det slutade med att jag använde pinnarna under hela måltiden. De andra fegisarna använde besticken. *ha, ha*

Efter lunchen så åkte vi till Gamla Linköping där vi bland annat tittade in i Cloettas chokladbod. Som tur var så såg jag inget gott jag ville köpa. Hade det däremot varit Marabou... ja, då jävlar...

Hemresan var inte alls så besvärlig: jag sov hela tiden. Jag behöver nog inte tala om att jag har en hemsk värk i nacken nu...