2002-11-10

Hm, hur fort går dagarna egentligen? Inte nog med att jag bestämt mig för att lägga mig i tid... för att hålla reda på dagarna får jag nog bestämma en tid då jag ska gå upp på morgonen, kanske senast 9.

Vädret är verkligen inte på min sida idag. Okej om det regnar (som det gjorde igår), men nu snöar det! Och jag som ska åka med mina föräldrar till en vän jag lärt känna på nätet. Han har liknande problem som jag, men det känns inte enklare för det. Och hur pinsamt är det inte att behöva släpa med sig föräldrarna?! Farsan ska inte följa med in, han är bara chaufför. Morsan föreslog att hon och farsan kunde ta en promenad under tiden, men jag måste nog ha henne med mig... nåja, vi får väl se hur jag mår. Supersnällt av mina föräldrar att ställa upp för mig så här i alla fall.

Shit vad det snöar just nu, jag får hålla tummarna att det inte blir så här hela dagen.