2004-02-19

I söndags åkte jag på en rejäl maginfluensa. Det är alltid jobbigt... men vad fan, den håller fortfarande i sig! Det enda som blivit bättre är att jag inte behöver springa på toa och spy hela tiden.

Mitt i allt elände så hände en kul grej i alla fall. Jag hade tänkt samla Lambi-koder för att få ett gulligt mjukis-lamm. Men det behöver jag inte göra för jag har nämligen vunnit exakt det lammet jag ville ha! Jag är med i så många tävlingar att jag glömt bort Lambi-tävlingen.

Usch, jag mår inte bra. Det jobbigaste just nu är nästäppan, febern och att jag tappar rösten helt ibland. Apropå min röst... så har jag fått ganska mycket träning. Det har varit rätt många telefonsamtal mellan oss chatvakter. Senast idag pratade jag med "chefen". Visst kändes det hemskt nervöst, men på något sätt klarade jag av det. Var extra pinsamt eftersom min röst låter för jävlig...