2004-02-05

Jag har varit ute idag... på balkongen. *ha, ha*. Ja, det är ju bättre än ingenting. Jag plockade ner julbelysningen. Har inte kunnat göra det förrän nu eftersom den varit fastfryst. När det var klart så stod jag kvar en stund på balkongen och tittade runt lite... och njöt av att det inte var så kallt ute.

Nu ska jag äta lunch och senare ska jag hoppa upp på motionscykeln och träna lite. Jag har märkt att om man lyssnar på någon bra musik med lagom snabbt tempo så är det enklare att cykla. I förrgår kände jag en sak för första gången någonsin: en liten endorfinkick. Man hör ju hela tiden om att de som tränar frigör endorfiner som man mår bra av. Jag har då aldrig känt av det... Men som sagt, i förrågr efter träningen kändes det bra. Wow! Eller så var det kanske bara musiken jag påverkades av... vem vet.