2004-03-20

Vårdagjämningen är idag. Kan man inte få lite passande vårväder då istället för regn? I och för sig väljer jag hellre regn än snö. Jag sitter och jobbar nu men det är ganska lugnt på chatten så samtidigt lyssnar jag på musik, ser på Big Brother på nätet och chattar på ICQ och MSN. *ha, ha*.

Igår var jag och storhandlade med mina föräldrar. Närmare 800 kr försvann bara sådär. Vet inte vad som var dyrast... men jag brukar köpa fruktkonserver och de är väl inte speciellt billiga. Päronhalvor i sirap, mums vad gott. Sedan kan det förstås vara läsken som kostar en del också. 3 st för 25 kr var priset så jag slog till och köpte 9 stycken.

Jag känner mig som en sengångare. Nåväl, inte just nu kanske. Tror det beror på att jag inte sover så bra på nätterna. Den senaste veckan har jag vaknat flera gånger under natten.