2004-03-07

Vilken bra början på dagen... jag har redan slagit i både höger och vänster fot. Men det kanske inte är så konstigt eftersom jag och mina föräldrar var på IKEA igår och handlade lite prylar, bl.a. en ny golvlampa. Det är så töntigt egentligen... det är inget större fel på den gamla lampan, bara en liten plastsak som gått sönder. Men det är den som håller ihop hela lampan... och det finns inte att få tag i en likadan eftersom IKEA inte har kvar den i sitt sortiment. *suck*. Jag hade tänkt köpa en ny golvlampa för 99 kr, men den var inte alls snygg så det blev en för 279 kr. Aj... det sved lite i plånboken.

Sen köpte jag en grön Mammut Pall som jag ska ha när jag sitter ute på balkongen. Jo, för jag tänker faktiskt sitta där när det blir bättre väder. Mina fåglar är ju instängda i buren (för att hannen inte kan flyga längre) så jag behöver inte oroa mig för att någon smiter ut genom balkongdörren.