2005-02-18

Jag tog ett bad idag för jag kände mig frusen. Medan jag tinade upp så funderade jag lite på olika saker, bland annat medicin. Jag har inte haft någon panikattack på evigheter känns det som. I och för sig så har jag inte gjort saker som kan framkalla en panikattack... inte utan Xanor i alla fall. Men jag kom att tänka på Aurorix. Den medicinen hjälpte inte mot panikångesten men mot den sociala fobin... om jag minns rätt. Jag åt Aurorix mellan 960228 och 970501. Tittar man på vad jag skrev under den tiden så klagade jag bara på att jag var trött och snuvig för det mesta. Men fan, jag klarade tydligen av att åka buss själv! Visst, jag tog Xanor... men jag klarade ju av att göra saker på egen hand.

Om två veckor ska jag träffa min psykiater och psykolog. Jag ska nog säga till dem att jag är villig att prova Aurorix igen. Förra gången jag var där så ville de att jag skulle äta Cipralex. Men det är väl nästan samma sak som Cipramil... och av dem mådde jag inte bra. Nja, ser på FASS att det är olika verksamma ämnen... men samma tillverkare.