2008-03-05

Trött, trött och trött... det är vad jag är. Men jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till.

Igår var Mårten här på besök och imorgon ska vi iväg på en sådan där tillställning igen. Jag tror inte att det blir något märkvärdigt, men det kan nog bli kul att kolla runt på fina prylar och samtidigt få rabatt om man hittar något snyggt. Jag undrar bara hur vädret blir. Enligt vad Mårten har hört så ska det snöa natten till imorgon. Om det gör det så hoppas jag att det inte blir så förfärligt mycket.

Jag drack kaffe för någon timme sedan. Tänkte att jag skulle lura kroppen... men den gick inte på det. Är det koffeinfritt så är det...

Igår tog jag 3 stycken Xanor eftersom jag var ute. Imorgon tänkte jag försöka med bara 2 st. Vi får se hur det går. Ibland fungerar det bra, ibland behövs det mer. Resten av veckan tänker jag inte göra något alls utanför lägenheten för jag gillar inte att ta så mycket Xanor.