2008-06-08

Jag kan inte slita mig från datorn ikväll... jag vet inte varför. Jag har väl för mycket som jag sitter och funderar på. Om alla tankar i mitt huvud skulle göras om till en dokusåpa så skulle det bli en evighetsserie. Just nu tänker jag till exempel på en sak som jag upptäckte igår. Jag såg en affisch på stan om en konsert på Berns med bl.a. Lazee. Jag kunde inte placera namnet riktigt så när jag kom hem kollade jag upp det på nätet och upptäckte att det är ju han som har den urbra låten "Rock away". Jag gick in på hans MySpace-sida och såg av en slump att han ska uppträda i Östersund den 13:e juni... samma dag och nästan exakt samma tid som han ska vara på Berns i Stockholm. Hur går det ihop? Mårten ringde upp till Östersund och där har de fixat allt, bokat hotell osv. Och det i Stockholm verkar också seriöst eftersom man kan köpa biljetter på Ticnet. Synd om fansen i någon av städerna... det blir verkligen en fredag den 13:e för dem.