2009-09-14

Jag sitter och äter en 15 kronors lasagne från Lidl. Den är på 400 g så det är mycket mat för pengarna. Smaken är faktiskt helt okej. Senare idag ska jag äta sockerfritt för att få fart på magen. Imorgon kommer Mårten över en stund på dagen och vi ska ut en liten sväng. Jag gillar inte offentliga toaletter och jag tycker inte om att behöva få den där känslan att man måste uppsöka toa på en gång. Min mage fungerar tyvärr så och därför så smaskar jag alltid i mig ett par sockerfria godisar dagen innan vi träffas.

Trots att jag i Spanien insåg att jag inte kan vara utan Xanor så tränade jag ändå nästan dagligen på att göra saker bara med Lergigan i kroppen. Vi besökte marknader minst 4 dagar i veckan (på morgnarna) och det var inte lätt kan jag ju säga. Ibland mådde jag så dåligt på kvällen (varför mår man alltid sämre då?) att jag var tvungen att ta Xanor ändå, men oftast försökte jag vara utan.