2011-05-08

Idag var ingen höjdardag, har känt mig nere hela tiden. Allt är bara skit. Lika bra att gå och lägga sig. God natt... kanske. Inte för att jag har haft någon särskilt god natt senaste två månaderna. Ja, min hals är fortfarande dålig. Varje morgon vaknar jag med en tjock sträng snor i halsen som gör att jag nästan kvävs. Under resten av dagen hostar och harklar jag mig med jämna mellanrum.

Jag vet inte vad som skulle få mig att må bättre... med deppigheten alltså. Visst ser jag fram emot att få åka utomlands i sommar... om mina föräldrar är snälla och betalar i år också... men trots att det är ett par månader kvar så känner jag ingen glädje... än. Jag hatar att må så här. Det är bara så frustrerande att inget verkar kunna bryta den här jävla deppigheten. Jag vann en klocka för någon vecka sedan... värd 1300 kr. Det var kul, alltid bra med extra fickpengar på semestern (om jag lyckas sälja klockan). Men deppet är kvar ändå... Vad ska man hitta på? Idag var Mårten här med sina föräldrars hund och vi var ute och gick en promenad. Inte ens det fick mig på bättre humör. Vi såg två svanar... det var roligt... i någon minut.

Nej, jag ska inte sitta här och grubbla för det mår man definitivt inte bättre av. Jag går och borstar tänderna istället.