2011-05-01

Jäkla Big Brother... bara skit. Tycker de gör bort sig när de ska förklara att det inte alls var något röstningsfusk. Nåväl, skit samma. Nu är det fest i huset men det blir väl som vanligt en urtråkig kväll. Jag är uppe en stund... men när jag blir trött så går jag och lägger mig. Är det måndag imorgon? Om jag orkar så städar jag kanske lite här hemma. Min svarta TV-bänk ser ganska grå ut (ja, det är damm). Jag har bara ett par kassar att tömma och ta bort från golvet... sen är det fritt fram... typ.

Känner mig nere just nu. Det hjälper knappt att lyssna på musik samtidigt som Big Brother. Jag vet att jag skriver det ofta men allt känns jävligt meningslöst. Nej, jag ska ta mina kvällspiller och sedan borstar jag tänderna. Att sova är ungefär som att fly ifrån allt... men sedan kommer ju skiten tillbaka när man vaknar.