2012-03-15

Idag var det en skitdag. Allt gick fel... men det jobbigaste var att jag inte tog någon Xanor, bara en åksjuketablett. Mårten och jag skulle inte göra så mycket idag så jag tänkte testa utan. Det första jobbiga var att någon flyttade in eller ut i mitt hus och ingen av hissarna kom ner. Vi stod och väntade i evigheter och jag började tänka "fan, måste jag upp i den smala jävla spiraltrappan" och bli jätteyr. Efter en lååång stund kom hissen ner. Det andra jobbiga hände när vi var på väg till Nacka. När vi puttrade fram i köerna längs E4:an så kände jag en äcklig, kvalmig doft av något men trodde att det bara var en kombination av avgaser och annan förorening. Sedan luktade det mer och mer och till slut kom det mängder av rök från motorn. Vi var tvungna att stanna. Det var inte alls kul att sitta fast i snabbfilen på E4:an när folk körde om med bara någon centimeters mellanrum. Som tur var löste det sig efter ca 20 minuter när motorn svalnat lite och Mårten hällde i en flaska glykol (tror jag det var). Jag mådde skit och var förstås tvungen att ta Xanor.

Just nu mår jag okej men det skulle inte förvåna mig om det kommer "efterskalv" när jag lagt mig. Nej, nu är Mårten färdig på toa så jag ska väl inte sitta här och skriva mer. Hej så länge...