2012-05-14

Tid... vad är tid? Något som flyter förbi... eller kanske tickar? Jag har känt mig helt borta den senaste tiden. Det känns som att det var kanske 3 dagar sedan jag skrev här i dagboken... men jag såg nu att så var det ju inte riktigt. Jag vet inte, det är kanske min hjärnas sätt att fördriva tiden fortare... eller så behöver jag något... vitaminer kanske. Mmm... tror det saknas D-vitaminer.

Min gallsten trilskas (är det verkligen ett ord) lite. Varför dök det ordet upp? Skumt. Eller så är det inte alls den utan något annat jag känner av ibland. Känns som det hugger till ibland... i högra lungan... eller liknande. Det går säkert över någon gång. Det kan ju förstås vara min magkatarr. Ibland sprider sig smärtan till intilliggande delar, det strålar ut liksom. Svårt att förklara.

Har jag tagit mina 21-piller? Tror det, men jag är inte säker. Imorgon får jag besök av Mårten. Det blir kul och samtidigt skönt att få komma ut lite. Hoppas att det blir okej väder. Jag tycker att det har regnat för mycket de senaste veckorna.